onsdag, mars 06, 2013

Min tur

Jag hann inte mer än att trycka på publicera igår innan magen började kännas konstig, halsen öm, jag blev frusen och kände mig smått illamående. Jag gick och la mig och vaknade imorse av att jag behövde gå på toa och ja, resten kan ni ju räkna ut själva. Inget kräk än så länge men många besök på toaletten. Så underbart härligt. Och mina föräldrar som skulle komma i helgen och jag har inte tagit på mig så mycket jobb nästa vecka för att vi skulle kunna umgås så mycket som möjligt. Jävla skit!! Jag hoppas att det stannar på den här nivån och att jag blir mirakulöst bra tills imorgon.



2 kommentarer:

Elin sa...

Nääää... Nu tycker jag faktiskt jättesynd om dig när ni skulle få besök och så med jobbet! Det är inte rättvist faktiskt! :( Håller alla tummar vi har för att du blir bättre tills imorrn!!!

Jöns Marie sa...

Usch vad tråkigt, stackars! hoppas du blir frisk fort!