onsdag, februari 13, 2013

Vabruari

Jag fick hämta hem en febrig liten Nemo från förskolan vid lunch. Det hade kommit plötsligt för han var hur pigg och glad som helst på förmiddagen men vid matbordet satt han och hängde, röd om kinderna och glansig i ögonen. Nu ligger han nerbäddad i soffan och ser på Ice Age medan jag har upptäckt en fram tills nu dold talang hos mig själv, nämligen spackling! Jag spacklade gipsskivorna som Kalle och Jörgen satte upp igår och jag kan meddela er att det blev sjukt bra fast jag aldrig gjort det innan. Jörgen satt och skrattade igår och sa att han tänkte på hur det skulle bli när jag spacklade men tji fick han. Jag kan även berätta att jag är grym på att kitta fönster. I somras kittade jag, Jörgen och Alex varsitt fönster och mitt är otroligt mycket finare gjort än deras. Och det hittar jag inte bara på utan olika personer har fått säga vilket de tycker är finast utan att veta vem som kittat vilket. Så, det var dagens skryt om mig själv. Nu ska jag dricka lite te.


Lelle gobben...

Inga kommentarer: