söndag, februari 10, 2013

Bitter

Fan vad bitter jag börjar känna mig. Helgen går mot sitt slut och vad har jag gjort? Inte ett skit! Och nu är det två veckor tills jag är ledig en helg igen, ja nästan tills jag är ledig överhuvudtaget. Jag ska jobba nu och fyra dagar, är ledig en dag och sen jobbar jag i sju dagar. Det suger. Och imorgon börjar jag mitt nya jobb och jag vet egentligen inte om jag kan gå dit. Jag mår ju inte direkt bättre idag, igår kväll fick jag feber igen och låg och frös under dubbla filtar fast Kalle eldade som en galning.

Hemmet känns helt inpyrt i sjukdom som bara gror igen och allt känns bara BLÄ. Och så har jag fått mensvärk på det också, hur underbart?? Hela eftermiddagen har jag sovit i soffan och jag har fortfarande ingen smak. Barnen är rastlösa för de har inte varit utanför dörren på två dagar och tv'n bara mal och mal.

Jag kan inte minnas när jag var sjuk så här länge sist men det är verkligen värdelöst. Orkeslös och rastlös går inte direkt hand i hand.....



3 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Du får krya på dig! Februari är ju en hopplös månad när det gäller sjukdomar men snart kommer våren. Det är ohyggligt tradigt att bli av med smaksinnet. Det hände mig för två år sedan och det visade sig senare att jag hade bihåleinflammation. Hoppas att du blir frisk och inte får det.
kram

äppelblomman sa...

Fy fasen, vet precis hur det känns... Vi hade ju skiten hela förra veckan och helgerna...
Krya på er i massor❤

Ninni sa...

Krya på er!!