söndag, februari 03, 2013

Lättare ben

Imorse stack jag ut på veckans långpass och jag vet inte vad som hänt men benen kändes lättare än på länge! Det var friskt ute, lagom kallt och massor med dimma på åkrarna. Perfekt väder och det var knappt nåt folk ute. När jag sprungit ett tag kikade solen fram och det var kanske vårkänslor mina ben kändes för det blev en riktigt fin runda. Jag velade mellan 11 och 12 kilometer men drog till med 12 tillslut, why not när man ändå är ute? BRA kändes det efteråt och jag är så nöjd, Österlen lyser, HERE I COME!


Nämen, nån som råkade gå förbi och ville ta ett foto på superlöparen. Eller då tvingade jag ut Kalle i pyjamas för att ta bilden, välj själva...

Nu är min jobbhelg slut och jag håller på att laga en älgstek som vi ska äta med trattkantarellsås. Jag har även tvingat ur de sista dropparna ur boxvinet som jag njuter av. Kalle är lite förtvivlad över att äta älgstek och inte ha nåt rödvin till men vi får helt enkelt stå ut.

4 kommentarer:

Suzan sa...

Hahaha, tvingar också ut J hela tiden ;) bra jobbat idag!

Jöns Marie sa...

Härligt att det kändes så bra att springa!

Marie sa...

GÖTT!! Får sådan inspiration av dina löp-inlägg, så fortsätt gärna med dem också! :-)

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Härligt Linnéa du e så duktig jag e såå impad =)
Nu jäklar ska jag komma igång med löpningen oxå ;)
Kram