torsdag, februari 21, 2013

Hur tänkte jag nu...?

När jag redan nu har perioder där jag jobbar sju dagar i streck på flera olika jobb så går jag och skaffar ett till? Idag var första dagen på nya jobbet och när vi skulle boka in lite arbetspass insåg jag att jag nu får åtta dagar jobb i streck, ledigt en dag och sen på det igen. Det funkar nog inte riktigt inser jag nu så jag får ta mig en funderare hur jag ska lösa det.

Och nya jobbet då? Jo jag tror det kan vara ett bra ställe för mig. Jag får kollegor och det saknar jag nu faktiskt, även om det kan vara skönt att sköta sig själv. Ja ja, den som lever får se. Om jag inte hinner uppdatera mer så vet ni vad jag gör, jobbar.



2 kommentarer:

Anna sa...

Kom ihåg att känna efter också! Så du inte tar ut dig helt. Du är så himla duktig tycker jag och jag kan tänka mig att du är en person som verkligen behövs och som kan göra väldigt mycket fint för många människor, men man ska aldrig glömma bort att känna när det går över styr! Du ska orka göra fint för dig med för det förtjänar och behöver du också! <3

Suzan sa...

Fördelen med att vara timmisr är att du också får och kan säga nej, ta hand om dig ❤