måndag, februari 25, 2013

Det går neråt

Veckans vägning var positiv trots utebliven träning. Nu har jag gått nr totalt 5,8 kilo och det känns fantastiskt! 4,5 kilo kvar till första målet!

Och uteblev träning ja.. Innan jag blev sjuk hade jag kommit in i ett jättebra flow och jobbade på distansen. Sen blev jag sjuk och när jag väl blev frisk hade jag rejäl slemhosta ett tag och det varvat med mycket jobb, renovering och att jag helt enkelt tappade lusten gjorde att jag inte kommit igång än. Men nu måste jag igång och jag vet hur bra det kommer kännas bara jag tvingat ut mig. Vädret gör också att jag inte har någon som helst lust att gå utanför dörren, grått och kallt varenda dag. Nej, lite sol och vårkänslor behöver jag!



1 kommentar:

M sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.