måndag, februari 25, 2013

Comeback

Jag kom ut på en löprunda idag men var inte alls sugen. Trött på rått, grått blåsväder men det var lika bra att ta tjuren vid hornen. Det kändes fint och jag var sugen på att ta en längre runda än tänkt men nöjde mig med tre kilometer. Oftast känns det inte lönt att springa så kort (dumt nog) men nu ska jag starta långsamt och inte börja direkt där jag slutade. Kondition är en färskvara men kommer snart tillbaka och jag vill inte skada mig, det är ju nu säsongen drar igång!

Annars har dagen spenderats i Malmö och Teddystudien. Idag skulle även Leon och Kalle lämna blodprover och när man har varit så duktig får man välja något fint i affären efteråt.


Nemo valde en Spiderman på motorcykel, Leon tog Barbapapaleksaker och Kalle ville ha fina servetter och lite påskpynt.

Och så kikade jag in på kontoret för att prata lite om min jobbsituation och den tog en helt ny vändning. Kan inte skriva mer nu men berättar mer när jag kan.

Inga kommentarer: