fredag, februari 01, 2013

Prioriteringar

Erika lämnade den här kommentaren i förra inlägget:

Jag är sjukt imponerad. SJUKT! Fy fan att ställa klockan för att ge sig ut o springa. Som jag längtar tills jag blir sån. Som om det nånsin skulle hända. Sjukt imponerad alltså.

Jag vill ge Erika och alla er andra ett tips, PRIORITERA. Allt handlar om prioriteringar. I mitt fall: Idag är det fredag och då vill jag dricka vin på kvällen. Men jag behöver få in veckans intervallpass idag också. Men jag vill ju kunna hälla upp ett glas vin DIREKT jag kommit hem från jobbet. Vilket dilemma! Men! Det är då man ställer klockan tidigt tidigt och sticker ut och gör det man ska innan jobbet så man varken behöver hoppa över träningen eller skjuta upp vindrickandet i onödan. HEPP!


Springa först, vin sen.

3 kommentarer:

Marie sa...

Så sant så sant!! ALLT handlar om prioriteringar! Härligt Linnéa!!
Njut av vinet ikväll, det är du helt klart värd!!

Jenny Shima sa...

Du har helt rätt. Jag brukar peppa mig själv genom att sätta på mig träningskläderna flera timmar innan jag ska träna. Tidigare var det ett säkert sätt för mig a t t gå iväg numera behöver jag inte ta till sådan knep men jag gör det ändå. Jag körde extra hårt på gymmet idag och det gör att jag kommer kunna äta smörgåstårta utan dåligt samvete imorgon:).

M. sa...

Haha! SJUKT BRA TÄNK!