tisdag, februari 12, 2013

Nu händer det grejer!

JAG ÄR FRISK!! Tillräckligt iallafall, men så länge jag slipper vara halvt död kan jag stå ut med snor och gul slemhosta. Fast jag längtar tills jag kan springa igen.


I fredags • Idag

I HELGEN SKA VÄGGEN SÄTTAS UPP. Det kommer bli så fint och jag är så förväntansfull. Världens finaste dörr kommer göra sig så bra där inne.


NEMOS TAPETER KOM IDAG. Och Kalle har tagit bort den gamla panelen och satt upp gipsskivor så det är fritt fram att tapetsera.


JAG BESTÄLLDE TAPETERNA TILL MATEUMMET IGÅR. Efter mycket velande blev det ändå de här:


JAG HAR ÄNTLIGEN BESTÄLLT EN NY DATOR!! Mikael har tjatat på mig i ett par år att jag måste ha en ny men har tyckt den funkat okej. Visst har varje klick nästan framkallat en hjärnblödning men det kan jag leva med. Nu la båda usb-portarna av och ja, de behövs till mycket så nu är det dags att skrota gamla Bettan som min farbror byggde till mig för sju år sen.


När vi har vårt sovrum där uppe ska skärmen kunna flyttas in på vårt rum så vi kan se på film där.

VI HAR SÅLT KALLES STORA, OTYMPLIGA HÖGTALARE I FUL FÄRG OCH SKA KÖPA NYA, SMÅ HÖGTALARE I FIN FÄRG ATT SÄTTA PÅ VÄGGEN UNDER TAKET. Lovely!



Hmmmm sen var det nog inget mer tror jag. Men vi går ju inte sysslolösa här om någon var orolig för det.

Inga kommentarer: