söndag, februari 17, 2013

Party Party

Igår var det dags att sätta upp väggen i stora rummet. Jag jobbar den här helgen så våra underbara vänner och Nemos gudföräldrar var så snälla och passade pojkarna på dagen. Jag körde dit dem innan jobbet och hämtade efteråt och allt hade gått jättebra! Leon hade till och med sovit sin nap tillsammans med Ola i sängen. Gulligast var när jag fick ett sms med en bild på Alba och Leon, hand i hand med glittriga änglavingar. Tyvärr hade Leon fått feber under dagen så det är väl hans tur nu.


När vi kom hem höll Kalle och Ted på att brottas med det sista på dörren som krånglat till det för dem men nu sitter den och väggen där och det är så fint! Rummen känns inte alls så små som jag trodde att det skulle och jag är mer än nöjd och övertygad om att det kommer bli hur fint som helst!





Nu ska det spacklas, tätas med silikon, jämna till med en tapet och sen tapetseras med PIP-tapeten.

Igår kväll var jag så trött så trött men barnen som sovit i bilen och Leon som fått Alvedon var pigga. Klockan nio fick jag och duschade, sen la vi oss och läste några sagor innan vi somnade. Så party var vi den här lördagskvällen.

1 kommentar:

Jöns Marie sa...

Ser ut att bli jättefint! Spännande :)