söndag, februari 17, 2013

Trött på mig själv

Guuud vad jag är trött på mig själv! Jag känner mig så jävla tråkig och sunkig och börjar se ut som en sån som inte bryr sig ett skit om hur hon ser ut. Idag har jag jobbat och haft skitigt hår i tofs och "hemmakläder". Ikväll har vi haft middagsgäster och jag sportade fortfarande den skitiga tofsen och hemmakläderna fast nu smutsiga eftersom jag spillt en massa på mig.

ALLA mina kläder är gamla och tråkiga. Jag har inte köpt nåt nytt på jag vet inte hur länge men jag tycker inte att jag förtjänar nåt nytt. Allt sitter ändå fult på den här korv-kroppen och varför ska jag lägga pengar på att köpa nytt när jag har massor med fina kläder som är för små?

Mitt hår är i desperat behov av att färgas. Jag känner inte för att lägga massa pengar på det hos en frisör och jag får inte tummen ur att göra det själv heller. Och nu börjar det bli akut för det ser verkligen skabbigt ut.

Jag springer runt osminkad var och varannan dag. Det gör väl ingenting om man är sådär naturligt vacker men jag ser ut som skit utan smink men inte ens det pallar jag bry mig om..

Nej fy fan jag är verkligen verkligen trött på mig själv. Lite förändring tack!



1 kommentar:

Ninni sa...

Jag vet EXAKT hur du menar!! Jag har till och med gått till jobbet med oplockade ögonbryn!
Du får ta lite egentid och piffa lite, inse att du är fantastisk och klä upp dig i någon snygg klänning med halsband och glittrig ögonskugga. Göra det kul igen. Tjuvstarta våren lixom! ❤