torsdag, februari 28, 2013

5 kilometer

Jag har precis avslutat en löprunda på fem kilometer på bra tid, 29 minuter. Det är härligt att vara igång igen och i helgen blir det ett intervallpass! Det är dags att börja anmäla sig till lite lopp också, Midnattsloppet är ju spikat men vad blir det mer? Malmömilen och Vårruset, vågar jag satsa på Malmö halvmaraton?? Senare i höst blir det Iformloppet och Österlen lyser halvmaraton och jag måste ta mig till Stockholm och springa Tjurruset. Vilka lopp ska ni springa? Har ni tips på något mer kul jag borde anmäla mig till?


Idag måste jag ha mössa på mig eftersom jag mixtrat med hårfärgning. Att jag aldrig lär mig...

2 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Jag kommer inte springa några lopp men i senaste numret av Lifestyle fitness fanns det tips på lopp som visserligen var utomlands. Det som verkade roligast var marathonloppet mellan franska vingårdar. I vätskekontrollerna bjuds man på vin. Det är nog inget om man tar sin löpning på allvar för jag tror inte så många kommer i mål. Jag hittade en länk också http://www.marathontours.com/index.cfm/page/Marathon-du-Medoc-/pid/10347

Marie sa...

Vad duktig du är!! Blir så peppad att springa när jag läser om dina rundor! Tusen tack för det!! :-)
Här känns bara vägar så avlägset fortfarande att något lopp har jag inte hunnit fundera på...men du väckte tanken nu...:-) Måste fundera...