måndag, mars 22, 2010

Jag saknar Marika. Jag tycker inte om att hon ska envisas med att bo i Malung eller i närheten av Malung när hon skulle kunna bo här nere. När vi bodde ihop i Malmö så hade vi så jävla kul. Det är lätt den roligaste tiden i mitt liv. Allt var så kravlöst, ansvarslöst och huvudlöst. Helt galet var det och vi festade JÄMT. Vår lägenhet var partycentral och den kommer vara ett minne för livet. Vitemölle 18. Det var tider det.

Jag saknar absolut inte den tiden och skulle aldrig vilja leva så idag men jag är otroligt glad att jag haft en tid i mitt liv då jag festat loss och spenderat alla pengar på kläder och sprit typ. Nu är vi vuxna och ansvarsfulla och blir bakis av att se en flaska Brännvin Special.


Marika och jag, -95 eller -96.

2 kommentarer:

Malin sa...

Visst är det så, man blir äldre och helt plötsligt pallar man inte lika mycket. Blir berusad av ett glas rödvin istället för en flaska ;-)...sorgligt helt enkelt!

Jenny Shima sa...

Men det är billigare med bara ett glas.