torsdag, mars 04, 2010

Det har varit en jättemysig dag i Malmö! Jag och Maggi gick en liten runda på stan och fikade och shoppade lite. Jag köpte en underbar ljusrosa kofta på KappAhl och en fin klänning på Gina Tricot. Nemo fick två par strumpor med hjärtan på, väldigt fina. När Ola och Kalle joinade oss framåt kvällen så åt vi en god lasagne och Maggi tvingade mig att äta glass. Lite taskigt men det var inte så mycket.

Koftan köpte jag i ljust rosa och klänningen i blålila

Imorgon är det föräldragrupp på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi åka till Kalles föräldrar och hälsa på. Jag ska lägga mig i tid idag eftersom det är "min tur" att gå upp med Nemo imorgon. Vi försöker turas om att gå upp med Nemo nu när han vill gå upp så tidigt men det är inget vi håller slaviskt på.

Jag har köpt penslar och ett par nya färger idag så på lördag ska jag börja måla kurbits i öppningen mellan tv-rummet och hallen vid trappen. Jag hoppas verkligen det kommer bli bra. Har ritat upp mönstret med blyerts och än så länge är det fint..

Nemo fick en ny outfit av mormor när hon var här och hälsade på

Inga kommentarer: