måndag, mars 15, 2010

Det var kul att gå på babyrytmik. Först var det en sångstund med lite roliga övningar, sen fika och efter det gjorde jag Nemos fotavtryck i gips. Har ett sen han var typ en månad så det blir kul att se skillnaden. Sen lekte barnen själva och det var kul att prata med en massa föräldrar jag inte träffat innan. Kul att alla är så trevliga och framåt.

De andra barnen var ett år och uppåt, bara jag och Jenny som hade våra 7-månadersglin men det gjorde inget. Nemo hade kul ändå och det var så nära att han började krypa. Any day now..

Vädret är underbart idag. Solen värmer och det var hur skönt som helst att promenera. Väl hemma åt jag och Nemo lunch ute i solen och sen kom Jenny, Oliver och hunden Daisy och hälsade på. Oliver provade Nemos gåstol och älskade den.

Klockan fem ska jag träna Body Jam och sen blir det tv-soffan resten av kvällen med Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och Hollywood-fruarna.

Inga kommentarer: