lördag, mars 27, 2010

Idag är det riktigt grått, regnigt och blåsigt. Det gör ingenting men jag hoppas verkligen vädret blir bättre imorgon för då ska jag, Elisa, Agneta och Marianne (Maggi och Elisas mamma) rida en tre och en halv timme lång islandshästtur. Så underbart det kommer bli, och så död i kroppen jag kommer vara sen. De andra är ju rutinerade ryttare medan jag inte har ridit på två år nu.

Idag ska vi till Kalles föräldrar och fira Kalles mamma som fyllde år förra helgen. Vi skulle ju äta på Brösarps gästis förra lördagen men så blev ju Nemo sjuk så det blev inställt. Jag har köpt fina presenter och idag har jag bakat en kaka, bärdröm med smak av citron. Jag har aldrig gjort den innan så jag hoppas den blir god.

Ikväll ska vi inte göra så mycket, vi kommer hem ganska tidigt eftersom Kalles föräldrar skulle iväg på något. Vi ska se Upp! och bara ta det lugnt, as usual. Snart får någon ha en rolig fest, till exempel min lastgamla vän Nina som fyller 30 år imorgon. Herregud så gammalt.

Nu måste jag göra mig iordning, ha en fin lördag!


Ridtur i Svedala för 3 år sen

Inga kommentarer: