tisdag, mars 02, 2010

Igår var den lugnaste dagen på flera år tror jag. Jag kollade två filmer, tvättade lite och bara myste här hemma. Tänkte gå på promenad men det blåste halv storm plus att det snöade så vi höll oss inne. Filmerna jag såg igår var en skräckis från 60-talet, The Haunting, och en portugisisk skräckfilm, Bad Blood. Tyvärr var ingen av dem jättebra men jag föredrog nog The Haunting.

Idag skiner solen så det blir en promenad. Bilderna från dopet väntas också med posten idag och det ska bli så kul att se dem! P-O är en mycket duktig fotograf så jag tror det är vackra och kreativa bilder.

Tyvärr har jag fortfarande huvudvärk. Det liksom spänner på ena sidan och jag tror inte det är av vätskebrist, sockerabstinens eller förkylning. Kanske stress, dåligt järnvärde eller möjligtvis visdomstanden? Ringde sjukvårdsupplysningen som rådde mig att ta kontakt med vårdcentralen så jag lämnade ett meddelande hos sköterskan som jag går till med Nemo. Får se vad hon säger när hon ringer upp.

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig. Sitter fortfarande i morgonrock och nattlinne. Förresten, imorse vaknade jag klockan 5 av att jag fick ett sms. Jag blev sjukt nervös för jag trodde det var från Maggi och att det var dags att åka till BB eller något men så var det från Telenor som ville meddela att jag använt min mobil för 100 kronor sen senaste fakturan. LÖNT!

Inga kommentarer: