onsdag, mars 17, 2010

Jag fick ett erbjudande från Buzzador för ett tag sen att prova Lovefilm i en månad gratis. Så det gjorde jag såklart och tycker det är skitbra! För 99 kronor i månaden får jag högst fyra filmer hemskickade till mig och det är ju ungefär halva priset mot att hyra filmerna. Och sen kommer de hem i brevlådan också. Imorgon eller på fredag kommer Bröllopsfotografen och Upp! Helt perfekt inför helgen.

Fram tills för några veckor sen gick Melrose Place på lördag- och söndagförmiddagarna på tv men helt plötsligt mitt i en säsong slutade det sändas. Lite ledsen blev jag då detta blivit en mysig stund på helgen sen Nemo föddes men så kom jag ju på den briljanta idén att sätta upp den säsongen av MP på min Lovefilm-lista. Lovely!

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Är det de gamla Melrose du kollar på eller det nya?

Dressen är köpt på Lindex men jag tror den köptes i julas för den var inslagen i julpapper.

Linnéa sa...

gamla of course! sjukt bra.

MiaMaria sa...

Det nya har oxå potential =)

Babbi sa...

Melrose place äger! De nya avsnitten är juh långt ifrån lika bra.. men ändå spännande!