torsdag, mars 04, 2010

Jag måste tipsa om en baddräkt jag fick hem igår från Ellos. Eftersom jag inte är nöjd med figuren men ändå tvingas visa mig i badkläder en gång i veckan så ville jag ha en snygg baddräkt som var smickrande för min nuvarande figur. Jag ville dölja magen och ryggen och efter att ha klickat runt lite hittade jag den här:



Den sitter jättebra, håller in och mönstret gör att man ser slankare ut. Ryggen går ganska högt upp och det är mycket 50-tal över den. Jag har inte velat ha någon bikini när jag simmar med Nemo så jag har använt min gravidbaddräkt som inte är så smickrande. Men den här blir perfekt, även i sommar när man kanske är bland mycket folk och inte vill kuta runt och visa bristningarna och ryggfläsket.

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Jag tittade också på den men jag köpte två tankinis, en röd och en i starkt rosa. Vanlig bikini har ju inte känts som ett alternativ.