onsdag, juli 15, 2009

Oj vad fint det har blivit idag! Vi har tapetserat och sen har jag satt upp nya gardiner och ny lampa och sytt nytt överdrag till soffan där uppe. En stor trasmatta ska inhandlas och sen skulle jag vilja ha ett brickbord i silver, men vi får se. Jag ska avvakta lite och känna efter vad som kan bli fint.


Så fina djurtapeter. Pingvinen är min favvo, han ser så söt ut.

Ny klädsel till soffan. Jag älskar mönstret och färgerna på kuddarna men är inte säker på det blå tyget. Det var Kalle som insisterade på det men jag tycker det blir för mörkt. Ett ljusare grönt eller rosa hade jag nog föredragit.


Lite tomt än men mysigt!

7 kommentarer:

Sofie sa...

Åh, vilket fint tyg på kuddarna!Vart är det i från? Skulle passa bra i vår svarta soffa..Ha en bra dag!

LolitaRegina sa...

djurtapeten är fantastisk!!

Lina sa...

Ja, den djurtapeten är jättefin!

Elin sa...

Är det jag som är blind eller? Jag hittar inte pingvinen! :-(

lotta sa...

ååh så mysigt! men håller med dig om det blå tyget, det andra underbara tyget försvinner mot det. byt byt byt! :)

Linnéa sa...

sofie: tyget är från ikea, kostar inte alls mycket!

elin: på högra bilden har du en katt i mitten, och till vänster om katten står det en pingvin mellan en elefants framben.

lotta: jag ska byta, men kalle tycker det är sååååå fint..:)

Juristen sa...

Håller med om att det blåa tyget måste bort, sorry kalle! Kanske något ljusgrönt skulle funka bra ja... Kreativa du!!! Ge mig lite av det...