onsdag, juli 22, 2009

Allt med Eslöv känns så sjukt jävla onödigt. Jag var dit idag för att träffa en läkare vilket var totalt onödigt eftersom det jag blev ordinerad var tre järntabletter om dagen och en liter jordgubbar varje dag. Den informationen hade jag nog kunna ta till mig via telefon tror jag.

Jaja, när vi ändå var i Eslöv och magarna kurrade så tänkte vi att vi käkar thaimat på ett ställe där vi brukade äta när jag gick i skolan i Eslöv. De hade bytt ägare så den mat jag ville ha fanns såklart inte. Tog en nachotallrik med kyckling eftersom jag ätit den innan men när de kom ut med maten så var där bara vanlig ost och sen sa de att guacamolen var slut så vi fick lite annat till istället. Det där andra var en äcklig brödbit. Kycklingsörjan låg på alla nachos så de var helt sladdriga och jag åt inte alls mycket.

Jävla Eslöv.

3 kommentarer:

Lina sa...

Ja, Eslöv visade inte sig i sina bästa dagar direkt...

Anonym sa...

*he he he* jag har också sådana känslor om Eslöv...vilken trist stad/håla!!!
Kram.
Mercedes.

Anonym sa...

Usch vilket jävla ställe! Tur att du inte bor där! :)