måndag, juli 20, 2009

Jag hade planer på Stoff och Stil och Ikea idag men jag mådde inte alls bra, tog mig inte ur soffan ens så vi stannade hemma och jag sov till klockan var sju. Känner mig seg men mår bättre och hoppas jag kommer kunna sova inatt. På onsdag ska jag till en läkare som ska avgöra om jag måste få järn direkt i blodet eller inte. Slarva inte med järnet kids, det är mitt råd idag!

Jag längtar tills Nemo kommer, det ska bli så fint. Sitter och funderar på gravidberättelsen ni önskat jag ska skriva och den kommer, jag lovar. Men jag vill få det bra och rätt.

Nu ska jag gå och duscha för jag luktar svett. Imorgon kommer Juristen och jag ska äntligen få se hennes tjocka mage!

1 kommentar:

Hili sa...

Juristen är så fin i sin mage... så som du =) och jag =) (fast det inte är bebeis)