tisdag, juli 28, 2009

En Windows-fil i min dator är skadad så den vill inte funka alls. Det är min farbror som byggt ihop min dator så imorgon ska jag åka till honom så han kan ominstallera Windows och förhoppningsvis funkar den som vanligt igen sen. Och jag känner mig redan handikappad.

Och så är min dermal borta. Den satt som berget så det är verkligen trist att behöva ta bort nåt som sitter så bra. Lite snitt med skalpellen, en massa pillande och meckande och ett par stygn senare så är jag nu helt tom på piercingar. Detta ska Nemo få höra.

5 kommentarer:

Helena sa...

Usch vad trist, jag vet så väl hur det känns. Men du får se fram emot att sätta in den igen. :)

Lina sa...

Tråkigt att behöva ta bort den men tur nog kan du sätta tillbaka den sen :) Och tack för din fina kommentaren på vårt sovrum, jag blev jätteglad!

Evelina sa...

Stackare! Det kan inte kännas roligt :( Kram!

MiaMaria sa...

Inte utan min dator!!

Rille sa...

de där päääeercääängarna kommer aldrig komma tbx, linnet goes mainstream!