tisdag, juli 21, 2009

Jag har haft förvärkar som känts som mensvärk, men nu har jag som magknip typ nere i magen. Är det också några slags förvärkar? Någon som vet?

Juristen har varit här idag och hon var så fin i sin lilla mage! Vi åt frukost/lunch och sen åkte vi till Stoff och Stil och Ikea. Jag handlade nya gardiner, tyg, spjälskydd och lite annat. Tyvärr är nästan alla mattor slut på Ikea eftersom deras leverantör inte kunde hålla måttet så nu ska de få ny och det tar lång tid. Någon som vet vart man kan köpa fina trasmattor i olika storlekar till bra priser?

När vi kom hem så var Kalle och Jörgen ute och plockade svamp så ikväll har vi ätit en supergod middag, stuvande trattkantareller och pasta. Juristen tvingade mig att börja packa bb-väskan så nu är det som kan packas nerpackat. Jag har även steriliserat napparna och känner mig så duktig.

Nu ska jag ta en varm dusch för att mjuka upp min ömma kropp..

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Gusåspännande!

Jag hade nog packat BB-väskan i vecka tre typ...

Jenny sa...

Hörrö! Det närmar sig 25:e nu..Sätt igång snart ;)

Maja sa...

Åhh, vart de därför alla mattor vart slut. Jag trodde de hade ngt med den nya katalogen att göra. Nå väl.