onsdag, november 26, 2008

När jag kom hem idag slog en doft av hyacint mot mig och det var så underbart, finns det något som luktar godare?

Jag är sjukt trött och de två senaste dagarna har jag verkligen längtat hem! Jag vet inte hur jag ska förklara min resa men jag kan säga två saker:

1. Lägenheten var inte i så dåligt skick som jag föreställt mig. (Antagligen har familjen röjt upp "i hemlighet" för att det inte skulle vara så illa.)
2. Jag har umgåtts med en människa som fått mig att vilja skjuta huvudet av mig varje gång han öppnade munnen.

Så! Nu är jag hemma iallafall och OM det skulle bli tal på ett till hembesök så skulle jag aldrig i hela mitt liv åka. Det enda som var kul var när jag kom till hotellet strax efter 21 i måndags. Det snöade ganska mycket, jag bodde på fjärde våningen och hade fönster ut mot torget. Så efter en varm dusch kröp jag ner i världens mjukaste sängkläder för att titta på Prison Break och se snön falla utanför fönstret.

Nej nu måste jag vila innan jag dör. Ska ringa ett spännande samtal sen också, iiiihhh!

Inga kommentarer: