torsdag, november 27, 2008

Jag gick upp för en halvtimme sen och konstaterade att jag har jävligt ont i halsen. Är helt igensvullen. Gött mos, precis vad jag ville en ledig dag när jag har en massa planer. Huvudet är också tungt och det är grått ute. En härlig dag att vakna till med andra ord. Funderade på att ta mina ärenden en annan dag men imorgon ska jag jobba och på lördag pallar jag inte flänga runt för då vill jag julpynta! Fast jag måste en tur till Åhléns för jag har 20% rabatt på en valfri vara och det är en grej jag jättegärna vill köpa.

Ikväll kommer Ola och Maggi på middag, det ska bli så mysigt. Kul att hitta på nåt "bara så där" i veckan. Inte ofta man gör det, speciellt inte när man bor några mil ifrån varandra. Men nu har de lånat en bil och kommer utsusande till oss. Jag tror jag ska utmana dem i Buzz, hittills är det bara en person som vunnit över mig och det är min pappa och genom en väldig tur.

Nu får jag göra mig iordning om jag ska hinna till både Ikea och Willys innan mötet kl 13.

Dagens fråga:
Om du skulle resa någonstans idag och vara borta i en månad, vart skulle du vilja resa då?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Maldiverna, utan tvekan=)

MiaMaria sa...

Syd Afrika!! för det e det enda resmålet jag kan tänka på just nu.. eller kanske australien för att hälsa på och fira jul med min bror!!

Emelie Pettersson sa...

Vart som helst, bara det är sol och någorlunda civiliserat!

Kolla gärna in min blogg!
ciao

Anonym sa...

italien kanske.. lite lagom väder där, eller möjligtvis australien där det är ganska härligt sommarväder.

Mayumi sa...

Road Trip USA Västkust + inland såklart!! Känner mig som hemma där nu ;)

LolitaRegina sa...

thailand! ge mig sol och värme och gör det NUUU!

Anonym sa...

Indien -definitivt!

Anonym sa...

Jag tror att jag måste säga Afrika på den!

mimmi sa...

Thailand! och ÅH vilket fint foto på er!!!

Elin sa...

USA helt klart... Gärna Los Angeles och San Francisco igen... Var där i somras, och det var HELT UNDERBART!!! Synd bara att dollarn är lite högre än då... :S

Mirja sa...

resa runt i USA med fokus på västkusten.. :)

Torbjörn sa...

Chicago!