måndag, november 10, 2008

Idag har jag träffat Gudrun Schyman och hon har gett många bra tips på hur jag ska ta itu med Kalle så nu får han passa sig! Vi var med ett par av våra tjejer till Lunden där hon var inbjuden för att föreläsa och det var intressant och den där Gudrun är riktigt skojig.

Sitter på jobbet och ska jobba till 12 imorgon. Idag har jag smörat in mig hos min chef angående framtidsplaner, jag är en sån kiss-ass! Mycket flams och trams idag med de få tjejerna vi har kvar. Fy fan vad jag kommer sakna att jobba här. Kalle ringde till jobbet idag och när tjejerna hörde att det var han och att mitt svar på hans fråga var att han fick titta i kokboken så asgarvade dom och frågade om han skulle koka ägg. Gulle-Kalle skulle faktiskt baka bröd så imorgon finns det gott färskt bröd när jag kommer hem.

Förresten, jag lagade sjukt god chili con carne förra veckan. Har aldrig gjort det innan men jag var fan expert direkt! Receptet finns här.

Nu ska jag gå upp och bädda sängen så jag kan sova lite innan det är dags att börja jobba 06.30 igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tack för dina svar. Nu en liten standard fråga, hur känns det att pierca sig i kinden ? jag förstår att det gör ondare än i örsnibbarna men är smärtan nästan outhärdlig eller är det bara som en spruta ungefär ?

Ha en väldigt bra dag.
Mvh sara.