söndag, november 23, 2008

Fan snart är helgen slut. Imorgon ska jag jobba och jag brukar inte känna att jag inte vill men idag gör jag det. Jag ska nämligen åka till Motala med en tjej jag är kontaktperson åt och hjälpa henne röja ur hennes lägenhet. Suck.. En annan jag jobbar med hade varit med henne hem och där ser tydligen förjävligt ut och stinker apa så en roligare resa hade man ju kunnat tänka sig. Som tur är bor jag på hotell över natten så jag inte behöver bo hos min klient och hennes föräldrar där det tydligen ska vara katastrof. Kommer hem ganska sent på tisdag kväll och ska sova till onsdag. Lovely. Jag ska iallafall njuta av en ordentlig hotellfrukost och inte supa till så jag missar den..........

3 kommentarer:

Lena sa...

Haha ja det var en bra idé :)
Tänk på hotellfrukosten, då kommer allt kännas mycket enklare.

Bara Lisa sa...

Shit vad flexigt jobb. Sånt gillar jag, bara jag slipper göra samma saker bara för sakens skull ;) Jag städar ju äckeltoaletterna bara för att slippa dömoppa dansgolv :P

Anonym sa...

men jag bor utanför motala! vi känner inte varandra men jag är kompis med evelina och har hört talas om dig i en massa år. nu var jag inne på din sida för att evve tipsade om suspensionbilderna så jag tänkte så klart; kom hit på middag imorrnkväll så slipper du sitta själv i en tråkig hotellbar i motala... nu bor jag ju som sagt utanför motala så du skulle bli utsläpad på landet lite sådär massmördarläskigt, men om du vill/törs så är du välkommen!
/sarah (ring evelina om numret)