tisdag, november 11, 2008

Jag är så trött! De senaste två kvällarna har jag inte kunnat somna utan legat klarvaken, fattar inte vad det är för skit. Kalle har åkt till sina föräldrar en sväng för att snylta lite torr ved och hö så jag ska bädda ner mig i soffan med té och Sex and the city.

Imorgon ska jag jobba från 13.30 och sen till 9.30 på fredag. Vad gör man inte för lite extra cash? Men innan jag börjar ska jag göra en telefonintervju med en journalist på Skånska Dagbladet om suspensionshowen. Har precis valt ut bilder och mailat till henne som hon ville ha till ett bildspel.

Jag längtar sjukt mycket till den showen för jag är enorm suspensionsugen! Och ja jag vet, jag är sjuk i huvudet, helt störd faktiskt.




Nej nu väntar Carrie och company på mig! See ya!

2 kommentarer:

Maja sa...

Ska du vara Med i showen? :o

Anonym sa...

Måste bara säga att jag tycker du har sjukt fin kropp på den översta bilden! Blir riktigt avundsjuk! Go girl!