torsdag, november 20, 2008

Jag sitter på jobbet och känner mig väldigt glad! Det är en härlig känsla.

Jag är så glad för att det är suspensionshow imorgon och jag bara längtar efter att få känna kicken och känslan av att vara oslagbar.

Jag är så glad för att min älskade Maggi kommer och tittar för att stödja mig även om hon tycker det är obehagligt. Det är guld värt och betyder så mycket för mig!

Jag är så glad för att jag jobbar på ett underbart ställe där jag fått lära mig så mycket, och även om jag är ledsen över att sluta här så är jag glad för att jag fått ett annat jobb som jag kommer att älska.

Jag är otroligt glad för att jag har min fina Kalle som är världens bästa trots att jag gnäller mycket på honom.

Jag är så lycklig för att jag har ridit idag och det var så länge sen. Jag red ett vackert arabsto med temperament och allt man lärt sig under åren som hästtjej kom tillbaks direkt och jag kom ihåg hur man gjorde en skenkelvikning fast jag glömt bort att det ens fanns.

Jag är så fantastiskt glad för mitt fina hus och alla fina saker jag har, mina kaniner och möjligheten att ge dem världens bästa liv.

Och så är jag så glad över min familj som är världens bästa och som jag saknar så mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var i allt detta fina finns jag?!?!?!? =)I ditt hjärta eller?