tisdag, november 04, 2008

För att tänka på något lite roligare så tänkte jag berätta om den 21 november. Då ska jag vara en av två tjejer som hänger i en suspensionshowInkonst i Malmö. Hela showen består av girls only och vi kommer ha snygga kläder och det kommer vara otroligt vackert.


När Kartellen ställer till med fest så är det alltid något utöver det vanliga, men den här gången har vi till och med överträffat oss själva! Vi presenterar stolt november månads attraktioner:

Djuna Barnes (DK) - Danmarks finest spelar det bästa ur den elektroniska gottepåsen.
Concrete Jungle Tribe (Skåne) - Sveriges tyngsta suspensionteam visar var krokarna ska sitta.
San-One & BabyDoll (Karlskronaplan) tar residentskapet & inredningen till nya freaky höjder till tonerna av booty-rap.
Pippi live-VJ:ar skiten ur dig och Tessan (The Prom) tillgodoser ditt sockerbehov.

Självklart är guldburen där och Du, jag och alla vi känner dansar i den!
Dresscode: Cirkus

http://www.kartellen214.blogspot.com/
http://www.thereserulesok.blogspot.com

Datum: 21/11 Tid: 23-03 Rum: Nya Rummet Entré: 80:-



Så ni kommer väl?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det vill jag verkligen komma och kolla på, så kanske vi träffas after all ;)!!!

Anonym sa...

Det låter spännande men jag kan tyvärr inte. Jag träffade en Wentworth Miller look-a-like idag. läpparna var lite annorlunda men annars var resten kusligt lik. Trevlig var han också.
Jenny Shima

Anonym sa...

Jajemensan :D /Evelina

Mirijam sa...

Åh dra åt helvete vad obehagligt!!!

Anonym sa...

jag är redan jättesugen! du får vara med som moraliskt stöd första gången jag gör det ;)