måndag, november 03, 2008

Jag börjar bli rädd nu. Strax ska jag äta mitt sista mål mat för att efter en timme börja dricka den härliga lösningen (som förövrigt kostade 175 spänn). Jag ska dricka en liter av lösningen plus en halv liter annan vätska på en timme. Imorgon måste jag gå upp kl 06.00 (!) för att dricka en liter till. Lovely. Undersökningen är 11.15 och jag får inte köra bil efteråt så Kalle är snäll och hämtar mig.

Tänk om de ser en massa tumörer? TÄNK OM? Cancer var en av sakerna som kom fram när jag googlade på mina symtom. Usch jag vill inte ens tänka på det.

Håll tummarna för mig imorgon är ni snälla.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, usch, usch! Håller alla fingrar och tår för dig. Klart det inte är cancer :)
Puss, puss, puss! /Evelina

Anonym sa...

Lycka till imorgon. Tänk positiv för fan!!! Du är ung och frisk. Tänk så!!
Kram,
Mercan.

Lena sa...

Det kommer att gå jätte bra, lycka till!

Anonym sa...

Håller alla tummaroch tår för dig!!

Mirijam sa...

Så så, det kommer inte vara någon fara.
Snart är allt över och du kommer skratta lite förläget åt att du trodde att det var något fel.

Anonym sa...

Lycka till från mig med!

Anonym sa...

ohh det kommer gå så bra. Hoppas du klarade natten bra efter socker/saltlösningen. Jag håller tummarna!

Kram från Lisa Gittan

Linnéa sa...

ni är för snälla och goa! med era tankar och stöd kommer det gå galant! eller så galant som det kan iallafall..:)