måndag, november 24, 2008

Jaha, då är det bara att bita i det sura äpplet och inse att jag inte kommer undan den här resan.. Suck.. Pratade med Sanne igår som redan varit i lägenheten en gång och det hon berättar är inte kul. Jag har packat ner städhandskar och funderar på att ta med en klädnypa till näsan. Tydligen ska det finnas en påse med vassa saker "någonstans" och det känns ännu mer lovely. Ljuspunkten är ju hotellfrukosten iallafall! Och att jag blivit hembjuden till en av Eves vänner på middag. Otroligt gästvänligt att bjuda hem någon man inte känner, verkligen gulligt. Så vi får se när jag kom loss ikväll, håll tummarna..

Annars så längtar jag så mycket till jul. Jag kommer vara i Kättbo över jul, har inte bestämt mig angående nyår än. Jag ska åka hem den 22 december eftersom vi har julmys med fd. Vitemöllegänget den 21:a. Har bjudit hem släkten på julmys den 20:e så vi kan byta julisar.

Nej nu får jag väl ta och göra mig iordning och hoppas på att bilen startar, annars är det panik.

Inga kommentarer: