lördag, november 08, 2008

Jag är helt sjukt trött och klockan är sju och det är lördag. Det är något som inte stämmer...

Jag låg i sängen till typ 11 idag innan jag gick upp och åt frukost. Åkte till blomsteraffären för att skicka blommor till min pappa och hämta ett HM-paket. Paketet var helt jävla onödigt eftersom jeansej som låg i inte passade ändå. Jävla fetto. Hela eftermiddagen spenderades ute och jag har krattat löv och klyvt ved. Fy fan vad trött jag är i kroppen nu, kommer ha sjukt mycket träningsvärk i armarna imorgon.

Lagade en sjukt god middag idag, potatissoppa med blandad sallad och kallrökt lax. Till det åt vi nybakat Elsas hälsobröd och drack lite vin. Receptet kommer upp i Nätkokboken sen om någon vill testa.

SMS-konversation med min far:

Pappa: Hej! Satte du in pengarna förut? Vi fick 20 kg älgkött till som vi sålt till Göte.
Jag: Nej det har jag helt glömt, gör det senare. Vad gör ni ikväll?
Pappa: Vi ska väl supa, det är ju lördag. Vad ska ni göra?

1 kommentar:

Mayumi sa...

Börja löpträna!! :) Du som bor på landet o inte har fasta arbetstgider mellan 8-17 har ju alla möjligheter :) Skitbra för flåset och det bränner även fett har jag hört ;) Men börja lugnt....