torsdag, oktober 30, 2008

Vilken mysig och lugn dag jag har haft. Städade det där skåpet, tvättat en maskin, bakat två Upplandskubb och ett gäng havrebröd. Under tiden har jag eldat så att det nu är riktigt varmt här hemma. Fåglarna har fått mat, jag har jagat bort den dumma katten som försöker ta dem och så har jag sett Top Model såklart. Jag älskar Top Model och Jade har så snygg stil så att jag dör.



Tyvärr blir jag inte alls lika snygg i de sjalfrisyrer jag försöker få till som hon har i programmet. Det är väl för att jag har världens fulaste ansiktsform antar jag. Vet inte vad det är för fel men det ser cp ut.
Nu väntar jag på att Kalle ska komma hem så vi kan äta färskt bröd till kvällsmat.

4 kommentarer:

Bara Lisa sa...

Men nu har hob minikort orange hår, trodde det var det du menade. Men fy, drygare människa är svårt att hitta.

Bara Lisa sa...

"Hon", ha ha, täbbt i nätan.

Anonym sa...

Tvättat en maskin????? naken????

Anonym sa...

Ja, Fringe är helt ok, inte superbra men det är ganska underhållande. Lite som arkiv x, fast ändå inte. :D Duger bra när alla de andra serierna är färdigsedda. :)