onsdag, oktober 22, 2008

Lite pyssel och fina saker:

Trollhassel i stor vas

Lite pynt


Ljusslinga i trollhassel i taket, idén snodd av Lina

Hundra gånger snyggare i verkligheten

Jag har köpt fina skålar

Dansande par på dörrlisten

Ängel
Fina fina, nya väska

Kaninsaker

Kurbitsglasen

Lite sneda och vinda motiv och konstiga linjer men fint för att vara första gången

Gravplats längst ner i trädgården

Jag ska lägga stenar runt om graven och en bild på Musse också när jag framkallat

Dags att mata fåglarna

Satte maten så man kan se på fåglarna från köket

En liten tomatskörd

7 kommentarer:

Lena sa...

Va duktig du är, glasen va jätte fina!

Anonym sa...

Fy så fint det blev med taklampan! Och glasen var också superfina :D Pyssel ROCKS!

Anonym sa...

Vad snyggt det är med grenarna som slingrar sig på de 2 övre bilderna :)

Anonym sa...

Åhh... Jag älskar trollhassel. Vart har du köpt de? Köper man de på blomsteraffär eller? Är det dyrt?

Superfina kurbitsglas också. Vad duktig du är!

Mayumi sa...

Superfina bilder, man blir verkligen inspirerad att pyssla mera!!! :) Du e så duktig du!! :)
Kram!

Mirja sa...

vilka fantastiska små detaljer! blir så inspirerad nu.. men först vill jag köpa mig ett lika sött hus som erat :) kram Mirja

Anonym sa...

åh, fint fint fint! jag vill också måla glas nu, har ju till och med färg och allt. kanske ett helgprojekt?