söndag, oktober 19, 2008


Nu är vi hemma igen och det är mysigt även om det kändes tomt och ledsamt att inte se Lillan komma springandes till staketet. Hilde och Dino var välmående iallafall, granntjejerna har verkligen gjort sitt jobb ordentligt för både Hilde och Dino är smällfeta! Speciellt Hilde, hon var väldigt slank innan och nu är hon rund som en boll. Ungarna hade tydligen tyckt det var jättekul att mata dem och kom tom i bråk för det skulle vara millimeterrättvisa vem som skulle mata när och hur det skulle gå till. Skitgulliga ungar, imorgon ska jag åka till Malmö och köpa presenter som tack. Ska även göra ett blomarrangemang som tack för att de var så underbara med Lillan. Det stod även en Välkommen hem-blomma i köket, vi har verkligen haft tur med våra grannar.

Här är lite bilder från veckan i Kättbo:

Kalle vid sjön
Jag vid sjön

Kalle övningsskjuter

Jag veeet, sketaäcklig bild. Inte ens lönt att kommentera.

Mysig Leo i soffan

Lite vatten

Leo på promenad

Gosig Ebba

Fint mjölkpaket

Hur kan det vara skönt att ligga så?

Seriöst?

Min nya tröja

Leo la sig i vedkorgen

F.d älgar
Skönt att vara hemma igen även om jag saknar mamma, pappa och hundarna. Imorgon är jag ledig men har massor att göra, sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag måste ändå.... ÖÖÖÖÖÖÖ skeetäckliga bilder ;)

Beklagar sorgen över Lillan :(

Kram!

Anonym sa...

från mig alltså, slerver osm jag är och glömmer skriva vem jag är