lördag, oktober 25, 2008


Dagens pyssel:



Fint med höstiga kransar. Hade velat ha lite kottar och annat fint i mosskransen men hittade inga. Kanske för att det var i en lövskog jag gick.
Kalles mamma ska sova här inatt och hon har varit här en stund så jag har sminkat henne för hon skulle på något galej i Lund. Jag har bakat chokladmuffins med nötter och vit choklad och två bröd står just nu i ugnen. Upplandskubb, så jävla gott.
Annars blir det lugnt ikväll med OZ, Vänner och lite mat eftersom jag ska jobba imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte som en dum kväll alls :) Jag är en sucker för sköna mysiga hemmakvällar med TV och gott att äta.

Anonym sa...

wow! Vilka fina kransar du har gjort.
Blir helt sugen på att komma och hälsa på när jag läser vilken hög mysfaktor ni har. Ja annars oxå i och för sig. Puss/ Evelina