tisdag, oktober 14, 2008

Jag försöker få över en bild på glasen i guld från mammas mobil men det verkar inte funka så ni får vänta med bilder tills jag kommer hem. Glasen blev iallafall skitfina, virvlar i guld och så skiftar det i lila. Kurbitsglasen har vi bränt första gången idag. De ser okej ut, ska måla klart dem imorgon och bränna dem igen. Jag har köpt en liten, rund glasskål som jag ska rulla i guld imorgon och ha som ljuslykta. Kommer nog bli kanon!

Vi har varit i Mora idag och shoppat lite. Vi hann med en sväng til Nusnäs också och jag köpte en svart dalahäst och lite annat smått och gott. Jag köpte ett spel till Mitt PS2 som jag ska prova efter Desperate Housewifes ikväll. Carton Network Racing! Jag älskar racingspel, det är så roligt.


Det är så skönt med semester! Känner att jag verkligen behövde det nu. Kalle trivs som bara den ute i skogen som älgjägare, trots att han inte sett en enda älg idag heller.

Inga kommentarer: