lördag, oktober 04, 2008

Klockan e sjukt mycket och jag e lite full så här på fredagskvällen. INgen speciellt anledning, jag tog helg ovh tog ett glas vin till det. Sen åkte vi till Svedala och hämtade grejer som min fasters man fixat tilol oss som vi behöer till huset. Jag fick ett par glas vin och sen åkte vi hem. Nu har i druckit ännu mer vin eftersom jag tvingade kalle att sjunga sinstar. Jag vann hela tiden men hn sjöng iallafall. Nu sover kalle sen länge och jag bränner skivor till magii eftersom hon har fest imorgon.

Hej då!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, underbart!

Anonym sa...

Jag gillar din stavning efter några glas vin... hahahahahaha

Anonym sa...

fantastisk stavning - skulle aaaldriig kunna gissa anledningen ;)
puss!

Anonym sa...

Passar sig inte och blogga och vara full... Det blir lite mycket stavfel då fröken silversvärd!!! Det e inte likt dig din språkpolis, hihi!