onsdag, januari 24, 2007

TEMA: Svartvitt foto anpassat till catwalk



13 kommentarer:

Elin sa...

jävlar vad snygg du blev/är! :-)

Anonym sa...

Du är så snygg!! Gaah! Jag vill också ha längre hår nu ;D

Anonym sa...

åh du är ju så jävla snygg :)

Anonym sa...

WOW riktigt jävla snyggt! Nu blir jag ännu mer sugen på att få mig sminkad där! :D

Örsnibbarna läker ihop fint ser jag ^^

Anonym sa...

grymt snyggt!! gaah!

Mayumi sa...

Herregud! Jag kände inte igen dig!!! Skitsnyggt!! Vad sa Kalle när du kom hem??? :)

Anonym sa...

SNYGGT!!

Anonym sa...

Gud vad fiiiint det blev. Hoppas jag blir lika fin på min sminkning!!! Puss

Anonym sa...

Shit va fin du blev!
Och dina örsnibbar ser ju kanonfina ut ^^

anna sa...

foxy lady :D

Anonym sa...

skitsnyggt!

Anonym sa...

sjukt snyggt!

Linnéa sa...

ella: tack så jättemycket..:)

raur: tack..:) spara och sen är löshåret din bästa vän..:)

fia: tack, jag blir så glad..:)

dessi: det är helt klart värt pengarna! go for it! öronen läker jättebra!

mirja: tack, det var häftigt att få se så tuff ut..:)

mayumi: visst ser jag rätt tuff ut? :) kalle tyckte det var lite coolt men han tyckte det var för mycket smink. killar fattar inte sånt..:)

mia: tack, jag blev jättenöjd..:)

maggi: du kommer bli ännu snyggare, bara låt dom fläska på!

mstjockis: tackar..:) öronen blir hur bra som helst!

anna, moni, gothiqua: tack, jag kände mig rätt het..;)