tisdag, januari 30, 2007

Men ge mig!!!


3 kommentarer:

Elin sa...

du vill ha grått hår!? :-DDD

Anonym sa...

tänkte bara kommentera om det inlägget om din viktnedgång att det ju inte handlar om hur mycket (lite) kalorier du äter, utan hur mycket du förbrukar i förhållande till det du sätter i dig... man går ju bara ner om man gör av med mer än man tar upp. och om du får ångest över att du ätit 3 kcal för mycket så är det ju bara att ta en språngmarsch upp och ner för ditt trapphus så är de ju redan borta! :) fast det visste du nog redan. hejar på dig, snacka om att du motiverar mig :D

Linnéa sa...

ella: hmmmm eller klänningen..;)

moni: grejen är att jag vet allt sånt, och precis så skulle jag sagt till nån annan som nojjat. men när det kommer till en själv är man aldrig lika logisk, vad det än gäller. jag kan ge råd till andra men när det kommer till mig själv är det tvärstopp..:)
3 kcal är inte mycket att råka gå över och jag har inte fuskat en enda gång och det går skitbra med VK så jag borde inte oroa mig.

tack så mycket, det är kul att min motivation smittar! :)