fredag, januari 19, 2007

Booooooooored!!!!!

Känner mig jättetråkig. Tråkiga blogginlägg och uttråkad och tråk tråk tråk.
JAG VILL VARA FRISK!

Jag ser fram emot denna helgen faktiskt. Jag och Ida har börjat hitta tillbaks till varandra. Även om det aldrig kommer bli som förr så är det otroligt skönt att slippa gå runt och känna sig sårad, bitter och ilsken.
Vi ska pyssla med mitt hår, titta på Rapport till Himlen, titta på Sjögrens film Friday night and I'm in love eller vad den heter, lyssna på D6aa, laga kyckling med rotfrukter och potatis och kanske titta på någon gammal fyllefilm.
Det ska bli roligt, faktiskt.




Nu ska jag börja förbereda lunchen.. Kycklingtortillas, mmmmm....
Det går sjukt bra med VK. Nästan för bra. Inget fusk, inte ens försök till fusk eller sug efter fusk. Ändå nojjar jag att jag inte kommer gå ner. Att jag aldrig kommer bli smal och fin.
Men jag kommer inte ge upp. Aldrig. Det är svagt att ge upp. Och dåligt och fuska. Jag tycker inte om fuskare.
PUSS

Inga kommentarer: