fredag, januari 19, 2007

Sjuk fredag

Det blev ingen skola idag. Vaknade edan vid 5 och mådde illa så jag kunde inte somna om. Messade Mirja och frågade om hon kunde köra idag men hon var redan på gymmet utan bil så 7.30 fick jag köra dit och låna henne bilen så hon och Madde skulle komma till Eslöv.
Var vaken hela tiden tills jag skulle köra för jag mådde så dåligt och fick så dåligt samvete.
Men jag kunde verkligen inte gå idag. Huvudvärk, täppt i näsan, en hemsk hosta, slem osv osv..
Taskigt mot de andra att sitta i klassrummet och snörvla och smitta.

Känner mig lite piggare nu, men jag är täppt överallt känns det som. Jag hoppas jag är piggare sen när vi ska till Vellingeblomman för jag vill komma ut lite.

Fint väder är det oxå idag. Såklart.

Imorgon börjar projekt dreadsutredning. Det ska bli spännande men samtidigt nervöst. Tänk om det blir skitfult? Tänk om jag kommer se helt tråkig och ful ut?
Förhoppningsvis hinner vi reda ut allt imorgon för att på söndag färga håret och sätta i löshår.

Nu ska jag göra lite té och kanske diska lite...

3 kommentarer:

Lort sa...

Det bästa jag gjort någon gång är att kapa mina dreads :-D go for it!

Anonym sa...

Hoppas att du känner dig bättre senar ei helgen. Ska bli superkul att se ditt nya hår! :D

Linnéa sa...

lillan: hoppas jag kommer känna likadant!