onsdag, januari 17, 2007

Stackars mej...

Jag mår sämst. Ont i huvudet, ont i halsen, hostar och har helt ont i kroppen.
Undrar om det har något att göra med att jag skar av halva öronen och hängde två suspensions i helgen?

Maggi och Ola var nyss här, vi åt santorinipaj och spelade Buzz. Buzz är så sjukt kul tycker jag. Älskar den typen av spel. Jag vann alla tre gångerna vi spelade och då är det ju extra roligt..;)
Det är kul att hitta på något tillsammans, vi träffas tyvärr mest på fest annars. Nuförtiden är det svårt att hitta tider som passar mellan tentor, lektioner och jobb...
Men på fredag ska vi allihop åka till Vellingeblomman och titta på deras utställning!

Nu ska jag gå och vara ynklig inför Kalle så han tycker synd om mig och gör té och pysslar om mig lite extra..

3 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig, stackars sötnos. krya på dig kramar.

Anonym sa...

Jao, mycket av immunförsvaret går förmodligen åt när man ägnar sig åt suspensions eller sy ihop söta små öron ^^ Då blir man mer mottaglig av typ förkylning.

Pooss!

Lort sa...

haha det kan ju bero på det :-P