tisdag, januari 30, 2007

ÄNTLIGEN!!!

Idag fick jag äntligen pengar från CSN. Det har krånglat så jävla mycket och jag har varit så fattig.
Fick pengar senaste gången 25 november och de klarade man sig inte länge på när det var julklappar och annat som skulle köpas.
Men nu har jag äntligen pengar igen och det är så skönt! Har fått nalla av mina sparpengar, men det var inte så mycket som jag trodde och de har jag satt tillbaks nu. Har även snyltat på Kalle en del men gett honom lite pengar nu oxå, samt gett mamma pengar för sjalen jag köpte i hennes affär. Jag gav henne pengar fast hon ville ge mig den för att jag är så duktig med VK, men då hade jag redan hunnit sätta in 250 kronor så jag sa att hon fick köpa ett par örhängen i belöning istället..:)

Imorgon ska jag på stan med Maggi och shoppa! Det ska bli så roligt!
HM, Indiska och Gudrun Sjödén, here I come!


Inga kommentarer: