måndag, januari 29, 2007

Man måste kunna skratta...


Tredje samba-lektionen idag och det blir bara roligare och roligare. Jag älskar det!!!
Jag kanske inte är så vass på det men då får man skratta åt det och försöka igen..:)

Just nu håller jag på med en sen middag bestående av lax, färskpasta, fetaost och grönsaker, och det är klart lagom till Saw som går på tv1000 eller nån sån kanal kl 21!
Så glad jag blev innan jag stack och dansade när jag såg att den gick ikväll.
Jag kommer dock få se den själv för Kalle törs inte... Han hatar alla filmer som jag älskar med blod och tortyr...

4 kommentarer:

Anonym sa...

I love horror movies! Grattis till 0,5 kilo minus! You go girl!

Linnéa sa...

maggi: tack gumman, det känns fint att det går neråt hela tiden..:) nu är jag jäääävligt sugen att se saw 2 och 3!!!!
puss

Anonym sa...

OOOO!!! Saw-filmerna är så bra! :D

Elin sa...

saw 1,2 och 3 är superbra allihopa... se alla om du inte har sett dem!