söndag, januari 14, 2007

Eufori

Suspensionträffen igår var så lyckad och idag är jag otroligt trött.
Min kropp har fått ta mycket stryk i helgen..:)

Jag hängde TVÅ suspensions igår och krokade en massa. Känns skitbra att kroka nu, jag har fått mer självförtroende och krokarna jag sätter blir faktiskt jävligt fina. Jag fick ju tom kroka Evelina igår och det kändes som ett stort förtroende..;)


Jag hängde min första knee igår.
Krokarna gick bra, 4 stycken. När jag låg på golvet med knäna i vädret kändes det konstigt att jag skulle hänga i dom. Det gjorde rätt och också, men så snart rumpan lyfte från golvet så gick det lätt som en plätt att komma upp.


Jag han dock inte hänga länge innan jag plötsligt hör Evelina ropa: Ta ner henne, hon måste ner nu!!!
Jag ville ju inte alls ner men fattade inte riktigt vad som hände förrän de började ta ner mig.
Två av mina krokar hade rippat, den ena rätt mycket och hade jag hängt längre hade de gått ur helt.
Så jävla tråkigt och jag blev så besviken! Jag vill ju hänga tills jag själv vill ner..

Min granne Johan gjorde sin första suspension och jag fick äran att kroka även honom..:)


Senare på kvällen beslutade jag mig för att göra en 2-point suicide för att kompensera lite för den tidigare hängningen. Det gick bra och var jättekul!
Bena hängde samtidigt och vi hade ett litet battle och han försökte lura mig till massa konstiga saker..:) Kolla in karatekicken på femte bilden! COOOOOLT! ;)




Så det blev min sjätte och sjunde suspension igår och inte bara den sjätte.
Min kropp är som sagt helt slut idag efter att ha blivit krokad, skuren och sydd i inom loppet av två dagar.
Jag ska försöka mig på en till knee nästa hängning, men då med sex krokar. Förhoppningsvis går det bättre, annars får jag inse att mina knän inte är suspension-material.

BTW, öronen ser så snygga ut! Jag fick jättefina örhängen av Ninni och Mikael igår och jag blev så glad..:)



Det har gått över förväntan med maten denna helgen! Jag har varit sugen på godis och sånt, men jag kan verkligen stå emot. Jag är så motiverad!
På träffen hade jag med mig matlådor, sallad, morötter och frukt så jag hade hela dagen mat-planerad och det funkade så bra.
Nu är jag ännu mer motioverad efter att ha tittat på de lite "lättklädda" suspensionbilderna. Jag avskyr min kropp, den är så UGLY! Jag hatar den verkligen, vi kommer inte alls överens.
Imorgon är det vägdag och jag hoppas hoppas HOPPAS jag gått ner lite iallafall.
Men jag klarade ju att hänga två suspensions på en dag, så jag klarar nog det med..;)

Fler bilder kommer sen, har inte fått alla än.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Innan jag läser klart måste jag bara säga att du har drop dead gorgeous legs! Jag skulle kunna döda för att få såna snygga ben!

Linnéa sa...

dessi: oj, tack så mycket..:) Vad glad jag blir nu! tack igen, nu känns inte min kropp lika hemsk. kram!

Anonym sa...

Haha nä jag skulle precis skriva att du ser fab ut hela du :D Du har jättefina proportioner!

Jag tycker du är precis lagom, men å andra sidan säger folk så om mig med och _jag_ vill ju gå ner i vikt :P

Hoppas det går bra på vägningen imorrn! Jag har varit onyttig nästan varje dag den här veckan, förutom idag då jag har varit übernyttig. Hoppas på inte ett alltför stort plus.

Kram!

Anonym sa...

Tack för i helgen sötnos och du har verkligen blivit en riktig hejare på att kroka, min mage får finfint :)

Linnéa sa...

dessi: det är konstigt att man själv ser sig på det sättet, att man är ful och stor men andra inte gör det. jag vet ju att jag inte ser på andra som är storleken större så, jag tycker de är jättefina. och mina proportioner är inte alls bra tycker jag själv, då är du mycket mer proportionelig!

vi tar nya tag denna veckan och ger inte upp, we can do it!!!!!

eve: tack själv, det har varit en kanonhelg!!! :)

Anonym sa...

Ni verkar ha haft superkul! :D OCh dina öron ser superfina ut!

Elin sa...

what! du har ju skitsnygga ben och rumpa! önskar jag kunde se ut så i hotpants! klanka inte ner på din kropp tjejen, den är jättefin!