måndag, januari 22, 2007

Måndag

Andra vägningen idag och jag blev lätt chockad när jag såg resultatet.
- 2,0 kg!
Skrev in det på viktklubben där jag fick en åthutningar för att jag gått ner för snabbt.
Jag vet själv det är för mycket, 2 kg på en vecka om man inte har väldigt mycket att ta av, men jag tror det är för att jag haft väldigt dålig aptit nu när jag varit sjuk. Onsdag, torsdag, fredag och lördag har jag haft svårt att få i mig mina kalorier. Jag har varit hungrig men maten har inte smakat..
Men jag är glad över viktnedgång iallafall och ska se till att komma upp i mina 1300 kcal hela denna vecka!
Vill ju inte gå ner för snabbt så det blir skadligt.


På lördag så vill jag gå ut och dansa och ha kul. Och det vore roligt om fler ville följa med, så alla som har lust att festa till det och svänga sina lurviga med mig kan väl höra av sig!
Ida ska med, en kompis till henne och jag har frågat ett par i klassen.
Se detta som en officiell inbjudan och häng med!!! :)


Idag var jag duktig och gick upp kl 9 och har storstädat köket, badrummet och hallen. Kalle tar resten.
Nu ska jag gå över till gamla lägenheten och kolla den för det är besiktning imorgon. Ska ta med mig min (eller rättare sagt Peters) LP-spelare som jag glömde i ett skåp där.

Senare idag ska jag ner på stan och köpa löshår med lilla Anna i min klass, och sen ska vi gå hem hit för att sätta i det på henne.

Ikväll är det samba igen och det längtar jag till! Är lite hostig och så fortfarande men jag tänker gå ändå. Jag får at det lite lugnare bara. Vill inte missa en enda gång, det är ju så roligt!!!


Hmmm inget mer som ska göras idag???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset! Även om det kanske var lite mkt så är det ju ingen fara sålänge det inte är ihållande :)

Anonym sa...

hej gumman! vad fint håret blev!! :) måste ha varit sååå skönt att kunna kamma igenom det ordentligt första gången du gjorde det..och såklart, stort grattis till viktnedgången. tycker att du ska fira med lite hårspännen & fina dingliga örhängen ;) puss o kram fina du!!

Linnéa sa...

anso: tack så mycket..:) hur går det för dig med VK?
om du inte har planer på lördag vore det kul om du ville komma till malmö och sävnga dina lurviga lite!!!
kram!