söndag, januari 28, 2007

Bra balans?

Gårdagen:

Protein 5%
Fett 3%
Kolhydrater 34%
Alkohol 58%
------------------------------

Det var en rolig kväll igår! Även om vi tillslut hamnade på KB pga den brutalt långsamma och långa kön till Inkonst. Jag sminkade Marika och gjorde hennes hår och blev mycket nöjd med resultatet.
Vi träffade vår gamle vän Gunnar från Malung på KB och jag hookade upp med en brittisk bög som var rolig.





Jag åt en kalorifattig frukost och lunch för att kunna dricka vin, cider och öl igår och det kändes när jag vaknade idag. Ingen kraft i kroppen alls.
Nu har jag dock fått i mig min gröt och mår bättre. Mina kalorier idag kommer gå åt till kycklingburgare och chokladpudding..:)
Jag var så duktig igår! Det bjöds på ostbågar på förfesten och jag var sjukt sugen, men jag smakade inte en enda utan knaprade mina morotsstavar!
Jag drack inte mer än planerat heller vilket var duktigt av mig, så jag höll mig inom kalorierna. En liter rött vin, en cider och en öl ute kunde jag dricka och det höll jag mig till.

PS. Mitt smink ser konstigt ut på bilderna, men det var finare i verkligheten. DS.

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow! Jag är imponerad över din viljekraft! Hoppas man själv har det också nu nr vi ska in i sundare tider. Mina (och martins med för den delen) eksem blossar upp så fort vi fått i oss fel mat.

Får sår som inte vill läka och så... nu efter bara 2 dagar med bra mat och massa frukt så är nästan alla eksem borta! :D

Linnéa sa...

raur: tackl det är jag med faktiskt..:)
det är svårt att vänja sig av med att äta fet mat och godis när kroppen är van men sätt dig på söndagen och gör ett veckoschema där du planerar in vad ni ska äta och förbereder det så går det mycket bättre!

Anonym sa...

va duktig du var som åt dina morotsstavar istället för ostbågar :) starkt av dig att stå emot.

Anonym sa...

Sminkningen såg jättefin ut ju! :)